Velkommen i børnehaven.

Velkommen i Sommerengens børnehave.

At skulle sende sit barn i børnehave, kan være en stor forandring fra måske at have gået hjemme med barnet, at komme fra dagpleje eller fra en anden institution.
Det er derfor vores vigtigste opgave, at I forældre føler jer trygge ved skiftet fra hjemmet til børnehaven. Af den grund er en grundig uddybende samtale ved et forbesøg og snakkene i forbindelse med barnets indkøring af stor vigtighed.  Her har I forældre mulighed for at give udtryk for jeres ønsker, forventninger og evt. bekymringer og personalet har mulighed for at give svar, forklare hvad vi gør og også stille opklarende spørgsmål til jer forældre.

Vedhæftet er vores velkomst brev til børnehaven, som det er godt at orientere sig i. Både hvis I står for at skulle vælge Sommerengen eller hvis I har valgt os og jeres barn snart skal begynde i børnehaven.

Det er altid muligt at bede om en rundvisning i Sommerengen. Kontakt daglig leder Ulrik Würtz på 72324067.